mandag 10. september 2012

Finn.no

Stolkjøp via Finn.no


Jeg digger Finn.no. Og det er jeg virkelig ikke alene om. Man må være raskt ute for å sikre seg godbitene som legges ut, særlig det som gis bort. I dag har jeg sikret med tre kjøkkenstoler til Låven, samt en utrolig kul ørelappstol (bilde kommer senere). Vi skal ha i alt 16 kjøkkenstoler til Låven, så jeg samler sammen i "øst og vest". Planen er å male stolene i forskjellige farger, og alle skal stå rundt et laaaangt spisebord. 



Fine kjøkkenstoler kjøpt via Finn.no i dag




Jeg planlegger hvordan jeg skal ha det på Låven. Farger, hvitt, grått og sort .....




Kommoden har fått det første strøket med gråmaling. 


Fargekode på malingen er FR 1025, Baronesse edel. Fargenavn: Cape Town (Halvor Bakkes kolleksjon for Fargerike). Halvblank.


Kommoden skal stå under ett av vinduene.


Jeg er i skikkelig dårlig form i dag, men jeg planlegger innredningen av Låven og sjekker ut diverse møbler på Finn.no. Heldigvis har jeg en sporty mann som kjører rundt og henter møblene som jeg finner på nett.



-Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar