tirsdag 21. august 2012

Soverommet på Byggmakker-bloggen

Vårt soverom på Byggmakker-bloggen!!!!



I dag finner dere soverommet vårt hos Byggmakker; på bloggen deres. 

Sjekk ut på http://forandring.byggmakker.no/index.php/archives/3156

Jeg synes det ble en fin artikkel, med fine bilder. Jeg har tatt bildene selv, men har fått hjelp medl teksten. Tusen takk til Marianne hos Byggmakker for at jeg får være gjesteblogger hos dem.




Det er særlig fornyingen av skapene vi er fornøyde med. 




Vår kjempestore senge-gavl, med betongtapet og lister.




Vi pusset opp soverommet sommeren 2011.




Jeg kan egentlig ikke få det lyst nok :-)



Hvis du vil prøve deg som gjeste-blogger hos Byggmakker (bloggen deres har maaange lesere), så sjekk ut http://forandring.byggmakker.no



-Anniken

3 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Gratulerer så mye... så gøy da:)
    Soverommet er kjempeflott... liker spes. god skapene, veldig kreativt og flott:) Mange fine detaljer:)

    Ønsker deg flotte dager resten av uken:)
    Marianne

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ja, enig med deg: det er skapene vi er aller mest fornøyd med. Det ble kult!

    Gode dager til deg også :-)

    -Anniken

    SvarSlett
  3. Hei og gratulerer så mye som soveromsblogger hos Byggmakker. Og de er sikkert kjempeglad for å kunne bruke deg, for dette soverommet var snasent. Takk for hyggelig tilbakemelding om furuballer på bloggen min! Ha en fin sensommer. Kari

    SvarSlett