tirsdag 14. august 2012

Potterybarn


Potterybarn

I dag tidlig drømte jeg meg bort på hjemmesidene til Potterybarn (www.potterybarn.com). De har så utrolig mye fint, og prisene er heller ikke så verst. Jeg fant noen fine knotter til en gammel kommode som jeg skal ha på Låven. Knotter i metall, med dyremotiv;


Bilde fra Potterybarn.com
Ellers fant jeg noen veldig praktiske (tror jeg) og kule knagger/oppheng;

Bilde fra Potterybarn.com

Bilde fra Potterybarn.com

Dessuten hadde Potterybarn flotte dusjforheng (for de av oss som fortsatt benytter det og ikke har hele huset fullt av glass og stål), og jeg falt særlig for et med blondekant på:


Bilde fra Potterybarn.com


Eller hva med en feiende flott nytt trekk til strykebordet? Jeg ønsker meg et sånn som dette jeg, dvs. det helt ytterst til høyre - det røde;



Bilde fra Potterybarn.com

Potterybarn har dessuten fått monogram-servise, dvs. at du kan få trykket opp familienavnet eller monogram på diverse artikler, som f.eks. på dette dørskiltet/-hammer;



Bilde fra Potterybarn.com



-Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar