mandag 6. august 2012

Teppehandling i Marokko

Teppehandling i Marokko


Vi var i Tanger, Marokko i juli og da handlet vi tepper. Jeg bestemte meg for bare å "go with the flow"; hive meg ut i tedrikking og pruting og bare handle i vei. Jeg har aldri vært noen stjerne på pruting, men nå skulle jeg bare klare det. Og det gjorde jeg, med litt hjelp fra mannen. Vi kom hjem med to stk. flotte tepper, og vi er kjempefornøyde.





Det var ikke lett å bestemme seg for hvilket teppe man skulle velge. Det var jo bare såååå mange fine tepper. Etter mye myntetedrikking, en te som forøvrig var skikkelig søt, mye skravling, latter og svetting - og etter nesten å ha byttet bort Iphonen min - så ble vi da enige med oss selv og med teppeselgeren.



Vi endte opp med et nydelig teppe i duse farger som passer perfekt i stuen vår:



Og vi kjøpte dessuten ett teppe til, en lang løper til gangen:



-Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar