mandag 6. august 2012

Presentasjon av Låven - 1

Presentasjon av Låven


I går besøkte jeg Låven for første gang. Den ligger vakkert til ved Øyeren, ikke langt fra Lillestrøm. På Låven skal jeg få disponere et rom, hvor jeg skal pusse opp gamle møbler, male og klippe og lime. Jeg gleder med veldig. Før jeg kan starte opp hobbyvirksomheten på Låven må vi fikse opp en del ting; male vegger, skifte bord, hive ut gamle møler og sette inn nye. Vi må også skifte inngangsdør, et par vinduer og legge nytt gulv. Men da tror jeg at jeg får det akkurat som jeg vil også!!

Bilder av Låven følger her:





Jeg skal holde til i dette lille tilbygget, med egen inngang :-)




Og slik ser det ut inne. Gleder meg til å begynne å fikse i stand her. Nytt gulv må til, sammen med litt nye farger. Kanskje vi tar ned veggen med åpning i til venstre i bildet, slik at det blir et mer åpent rom? Jeg er nesten sikker på at vi åpner opp ... blir spennende!



Her blir det platting med plass til utemøbler og lyslykter. DET blir fint det, og jeg gleder med til å stelle i stand til julemarked her. Det bir mange, mange lyslykter, nybakte boller osv.

-Anniken


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar