onsdag 22. august 2012

Tapasfat

Tapasfat


I går fikk jeg en superfin gave av min gode venninne Cathrine. Vi var sammen på et lite tapas-lag for et par uker siden hvor vi så de flotteste tapasfatene. Små kjekke fat på ben som gjør at man kan sette fat med mat, f.eks. tapas, i flere høyder på bordet. Vi kom begge til at vi ønsket oss sånne fat. Og nå har Cathrine fått laget tapas-fat til oss. Det er venninnen sin det!!

Fatene er kjempefine, og passer perfekt inn på kjøkkenet mitt også i tider uten tapas på meny`n. Tusen, tusen takk Cathrine!!!


















Nå er det bare å be inn til tapasfest. Jeg gleder meg til å dekke et tøft tapasbord med de nye fatene. Dersom man er litt kyndig med hammer, sag og spiker, så tror jeg ikke det er så veldig vanskelig å lage slike fat. Jeg kan egentlig tenke meg å få laget flere slike, i forskjellige farger og med ulik høyde. Kule å ha i interiøret, f.eks. bakerst på en skjenk slik at lyslykter og andre pynteting kommer mer frem, dvs. i ulke høyder.


-Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar