onsdag 29. august 2012

Brukthall Sinsen

Brukthall Sinsen



I dag har jeg vært i bruktbutikk-himmelen. Stedet heter "Brukthall Sinsen" og ligger i Sinsenveien 11, Oslo. Butikken ligger i kjelleren og den er stor - og stappfull av alt mulig innen møbler, gamle dører, vinduer, pyntegjenstander, malerier, lamper osv. osv. Det kom som en overraskelse på meg at vi har et slik sted i Oslo. Jeg tror gutta på Brukthallen kan skaffe deg omtrent hva det måtte være innen gamle møbler (rav og ræl). Det er visstnok totalt 15 selgere som er tllknyttet stedet, og det er åpent hver dag hele uken med unntak av mandager. Jeg er sikker på at man kan gjøre gode kjøp ved Brukthall Sinsen, selv om jeg i første omgang synes prisene var noe stive. 


Jeg har jo snart en låve som skal møbleres, så det ble litt shopping i dag. I alle fall litt forsiktig bruktmarked-handling. Jeg kjøpte en gammel koffert og et lite nattbord/kommode med rokokkobein. 



Gammel koffert kjøpt på Brukthall Sinsen




Nattbord/liten kommode med rokokko-bein. 


Kommoden skal i første omgang slipes godt ned. Deretter får jeg se hva jeg gjør med den. Kofferten skal få være slik den er. Kanskje den får følge av et par kofferter til ? Jeg gleder meg til å få flyttet alle tingene inn på Låven, og det tror jeg husbonden gleder seg til også. Det begynner å bli fullt her hjemme :-) Det går fremover på Låven, og til uken regner vi med å  legge nytt gulv. Vi blir uansett ferdige i god tid til julemarked-sesongen. Det blir SÅÅÅ gøy!!


-Anniken





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar