mandag 13. august 2012

Festlig lag

Festlig lag

For snart to år siden feiret jeg og mannen min våre 40-års dager. Det var så gøy! Vi hadde leid inn et stort partytelt til hagen, dvs. til skogen rett nedenfor hagen. Det var 4 - 5 karer som holdt på i flere timer for å rigge opp teltet. Jeg var spent på om det ville holde til et utagerende 40-års lag, men det gikk veldig fint.








Det var i underkant av 40 gjester på festen, og vi hadde leid inn en DJ som kom og spilte for oss fra 12.00-02.00. Jeg ville gjort akkurat det samme igjen, bare at jeg da ville hatt DJ`n helt frem til klokka 04.00. Det var så moro!!




Her er det meste klart til fest. Vi fikset en power-point presentasjon med alle gjestene slik at vi fikk presentert alle festdeltagerene for hverandre. Det var folk fra forskjellige vennekretser, noe familie og til og med noen gode naboer :-)




Min kjære (som egentlig er kokk av yrke, men som ikke jobber som kokk idag) hadde laget maten. Det ble et stort koldtbord, og det var så mye godt. Foccacia, aioli, kyllingbryst surret inn i bacon og soltørkede tomater, spanske kjøttboller, pastasalat, scampi, hjemmelaget potetsalat osv.




Velkommen til fest!!!




Og bordpynten var lys, servietter og gullfiskboller :-) Det siste bildet er fra min datters konfirmasjon søndagen etter 40-års laget. Vi kjørte samme opplegget, stort sett .... med unntak av cava, DJ og ellers hæla i taket på konfirmasjonen da. Men teltet, stoler/bord og mye av pynten var den samme.

Gøy med fest og moro. Kanskje jeg burde planlegge en høstfest? Eller en skikkelig maskeradeball før jul? Det hadde vært kult.


-Anniken



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar