fredag 24. august 2012

Alvin

Alvin


En hund er jo ikke en ting, men jeg skriver litt om Alvin likevel. For Alvin er definitivt en liten kar som får meg til å glemme alt trist og bare kose meg i nuet. Alvin er en Pomeranian-hund, og vi har møtt han ved flere anledninger. I dag har han vært hos meg hele dagen, og det har bare vært så flott. Alvin har imponert hele familien såpass mye at vi tenker på å skaffe oss en egen Pomeranian. Han skal i såfall hete Oscar. 

Vi har fått kontakt med en oppdretter, og henne skal vi møte 9. september. Tenk om vi får en liten valp før jul da?? DET hadde vært storveis.

Men her er altså han som har forårsaket all moro i hagen i dag:




Alvin er liksom en stor hund i en liten kropp. Han er kjempetøff og gir seg ikke så lett. Han elsker å løpe etter pinner, kongler, epler .... ja, det du måtte hive til han. Han er meget godt oppdratt, og han fikk derfor være med på Kaffebar`n på Kolbotn i dag. Han lå pent på sin egen stol og kikket storøyd på alt som skjedde. Til og med da det kom en annen hund, en liten terrier, ble han liggende på stolen sin. Han boffet litt, men det var alt.


"Løven" har spist - he he he!!

Jeg tror egentlig at Alvin tror han er en løve. En stor, imponerende løve. Han oppfører seg i allefall sånn, og det er jo bare så morsomt.

Tusen takk for lånet av Alvin i dag. Han er hjertlig velkommen tilbake - når som helst.



-Anniken

1 kommentar:

  1. Åh! Jeg prøver å overbevise Bjørnar om at vi trenger hund i huset - nå! Han har vært litt stri, men nå er han i ferd med å komme på gli. Så jeg krysser fingre , både for dere og for oss. ;)

    SvarSlett