søndag 9. september 2012

Hjemmesnekret skap

Skap langs vegg på rom med skråtak


På Hobbyrommet/gjesterommet vårt har min kjære snekret et skap langs den ene veggen, på en vegg hvor det er skråtak. Jeg er veldig fornøyd med skapet. Det gir plass til mye, og man får vel egentlig aldri nok skapplass.



Skapet er bygget på plass, langs den ene veggen i rommet, og skapet rommer MYE.




Den innerste døren på skapet er skråskjært i overkant, for å matche skråtaket.




Knaggrekke kjøpt hos Lunehjem.no, innkjøpt i butikken i Tønsberg.


Jeg tror ikke det er siste gang vi har bygget et slik skap. Man kan jo bare variere stilen i den uendelige. Det er som vanlig bare fantasien som setter grenser. Jeg kunne faktisk tenke meg noe tilsvarende i stuen. Det må i så fall bli et vår-prosjekt. Akkurat nå er det i grunnen mer enn nok med Låven.



-Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar