fredag 21. september 2012

Stoler

Stol-drops


Jeg maler fortsatt stoler og det blir jo litt av noen stol-drops! Nå har jeg fått dreisen på å male stoler, så nå går det faktisk unna. Jeg pusser godt først, men mannens flotte pussemaskin, før jeg grunner og maler. Og i den forbindelse kan jeg slå et slag for malerkoster kjøpt på Europris. De er kjempegode. Ikke de aller billigste som ligger fire eller fem i pakken, men de som selges en og en og som koster mellom 35 og 55 kr. Løp og kjøp! Disse kostene er minst like gode som Jordans dyreste koster. Det er i alle fall min erfaring. 


Fargen heter støvblå og koden er S2010-R80B





Fargen er faktisk lilla (selv om den ser rosa ut her). Dette bildet er tatt etter første strøk
og koden er S4020-R40B. Jeg legger ut et nytt bilde når den er helt ferdigmalt.





Stol-drops!! Deilig og frisk i fargen. Fargekoden finner du under innlegget skatoll/kommode.


Eller er den lille krakken ferdigmalt. Den ble dyp og glinsende sort, malt med Bengalakk. Jeg synes den ble kul, og sikkert fin sammen med en krukke med f.eks. høstlyng i. 



Gammel krakk malt sort med Bengalakk.




Ellers har jeg funnet en flotters bruktbutikk. Den heter Aktivum og ligger i Rælingen, på Fjerdingby (rett ved Lillestrøm). Makan til flott bruktmarked skal du lete lenge etter. Det er bare å ta seg en tur. De har åpent til klokke 20.00 nesten hver onsdag. Sjekk på nettet etter Aktivum bruktbutikk på Rælingen. 


-Anniken

1 kommentar:

  1. Herlige stoler.
    Jeg har også mye brukt kostene fra Europris.
    Liker de like godt som de dyre kostene ja.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett