torsdag 8. november 2012

Julekuler og lyslenke

Tyvstart; et par julekuler og en lyslenke


Det nærmer seg midten av november og jeg synes det er så mørkt ute, i alle fall på ettermiddagen. I dag har jeg derfor tyvstartet litt; hengt opp et par julekuler og en lyslenke. Det er jo dekoratør jeg skulle vært. Selv om jeg er aldri så sliten, så glemmer jeg alt når jeg kan pynte og fikse og dandere "ting & tang". Derfor gjør jeg nettopp det da; pynter og fikser. Selv om jeg gjerne skulle hatt et større hus å boltre meg i. Det er ganske trangt hjemme hos oss og jeg har derfor ikke de helt store flatene å pynte opp.

Jeg er veldig fornøyd med julekulene jeg kjøpte i fjor, med henholdsvis bilde av en rev og en ugle. Nå henger de i kjøkkenvinduet, under greinen med lyslenke. Det ble fint og lyst i kjøkkenkroken.


Tyvstart med oppheng av julekule og lyslenke i kjøkkenvinduet.












Jeg har sett over julepynten i dag, i den hensikt å sjekke hva vi har. Når det begynner å komme lys og pynt i butikkene har jeg lett for å kjøpe det jeg synes er fint, for senere å finne ut at jeg har noe lignende fra før. Den fellen skal jeg ikke gå i dette året. 


- Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar