søndag 18. november 2012

Krans og lyslenke

Krans og blomsterlyslenke 


Når det ikke lenger er blomster i hagen og på terrassen pynter jeg inne i stedet. Det er jo veldig mange forskjellige lyslenker å få kjøpt, og jeg lot meg inspirere av den intreriørglade og fantastisk flinke bloggeren Irina (www.allofirina.com). Hun hadde laget en lampe av en blomsterlyslenke og den har jeg "hatt i hodet" lenge. Da jeg kom over en lignende lyslenke i en nettbutikk slo jeg til og det ble denne morsomme "installasjonen" på trappeavsatsen. Det er så koslig med lys i alle kroker nå når det blir så tidlig mørkt ute. 



Blomsterlyslenke
 

Selv om det er to uker til første advent, så har jeg jo allerede begynt å snike inn litt julepynt hjemme. Ikke røde nisser og masse ræl, men litt lys og noen blanke stjerner osv. På kontoret mitt har det kommet opp en krans, en helt enkel grønn krans. Koslig! Og den får meg i den rette stemningen når jeg sitter og pusler med julekort. 



En grønn krans gir meg den rette stemningen når jeg pusler med julekort.



Skrivebordet mitt .... julekortverksted.


- Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar