fredag 16. november 2012

Krans

Hvit krans 


Jeg har puslet med hobbyting denne uken, og jeg har bl.a. laget en hvit adventskrans. Jeg tok utgangspunkt i en halmring som jeg kledde med hvit filt. Deretter heklet jeg noen blomsteraktige snurrepipperier og limte til slutt på diverse knapper og steiner. Det er alltid morsomt med limpistol.


Keep hope in your heart and stars in your eyes.


Hvit adventskrans

Jeg har også limt sammen rester av en gammel ullsokk og et glass, og da fikk jeg en slags lyslykt. I fargen passer den nå helt supert sammen med en av mine lilla stoler. Og det er jo stas når ting matcher. Som sagt; alltid morsomt med limpistol!


Lyslykt som matcher min lilla stol


- Anniken 

1 kommentar:

  1. Så nydelig den kransen var da.
    Du ga meg en ide der gitt.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett