søndag 18. november 2012

Veggdekorasjon

Dekorasjon på skyvedørsgarderobedøren


Jeg har dekorert litt igjen, og denne gangen ble det døren på skyvedørsgarderoben i gangen utenfor soverommet som fikk "gjennomgå". Jeg fant noen fine veggklistremerker på Ikea (for den nette sum av kr. 70) og jeg syntes at de passet så fint inn hos oss. Det var flere forskjellige typer å velge mellom, men jeg valgte de med lilla orkidè motiv. Klistremerkene var lette å sette opp, og limet er av den typen som er lett å få av igjen. I alle fall dersom man ikke klistrer motivet opp på et underlag av skjør papirtapet eller lignenede.



Veggdekorasjon på skyvedørsgarderobedøren - dekorativt spør du meg.





Ganske kult, og enkelt å ta av igjen når vi går lei.

- Anniken 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar