fredag 9. november 2012

Kommoden min

Kommoden min med stæsj



Jeg liker stæsj, dvs. pynt og fjas, sminke og smykker. Som et barn av 70-tallet var min barndomstid kirurgisk renset for rosa prinsessekjoler, tyllskjørt og søte smykker. Det gikk i brun, prakisk cordfløyel, hjelm-luer, mørkeblått regntøy og duffelcoat. Så, da tar jeg igjen litt nå da, og er skikkelig misunnelig på alle småjenter som kan pynte seg med dagens nydelige prinsesse-outfits. Ja, jeg innrømmer det; for bare et par år siden tredde jeg på meg tyllskjørt! Jeg har fortsatt et par slike skjørt hengende i skapet, men siden jeg har blitt litt stor i størrelsen ser det ikke så bra ut lenger. Om det da noen gang har sett bra ut på meg ..... ?Men jeg har fortsatt et par triks i ermet; i år skal jeg kjøre gjennom førjulsfestene og juleselskapene med en skikkelig fin kaninpels. Tjohei, hvor fin jeg skal bli i strikk og kanin!



Kommoden min med stæsj og pynt.
 


Min nye kanin - er den ikke fin?

- Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar