onsdag 31. oktober 2012

Opphengsstrikk

 Strikk, klyper og annen moro


Jeg har kommet meg over den verste skuffelsen etter at Låven med ett ikke lenger stod til vår disposisjon. Det var faktisk en skikkelig nedtur. Dessuten kom den midt oppe i perioden med strålebehandling. Oktober har vært en stusselig måned - rett og slett. Men nå er jeg i form igjen, og det var bedre at Låven "forsvant ut med badevannet" nå enn etter at jeg eventuelt hadde rigget med i stand der oppe. For ikke å snakke om alle snekkertimene min kjære "har spart" seg for. Det kommer noe nytt. DET er jeg sikker på.

I mellomtiden pusler jeg litt i heimen. Formen har vært laber de siste ukene, så det har blitt mest lesing og dvd-titting, men nå er jeg "oppegående" igjen. Og det er alltid morsomt med strikk og klyper. Faktisk blir spiker, strikk og klyper et lite artig opphengs"møbel". Jeg har kjøpt mine hos Granit. De har mye morsomt.





Morsomt med opphengsstrikk fra Granit. De har flere butikker i Oslo i alle fall, bl.a. en i Bygdøy Allè 1. Rett rundt hjørnet fra Champagneria :-)






Ellers synes jeg tallerkenhyllen på kjøkkenet har blitt fin. Den er ganske praktisk også, men tanke på at man lett ser hva man har der. 





Hasta la vista! Og husk; kontakt meg hvis du vet om en ledig låve i Oslo/Akershus-området.



-Anniken



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar